Saisiko Golden Ring -lehteä (Kultaisten noutajien rotujärjestön lehti) Soukan kirjastoon, myös Moda ja Kauneimmat käsityöt lehteä kaivataan? Suuri Käsityö on…

Kysytty

Hei
saisiko Golden Ring -lehteä (Kultaisten noutajien rotujärjestön lehti) Soukan kirjastoon, myös Moda ja Kauneimmat käsityöt lehteä kaivataan? Suuri Käsityö on iso ilo, hyvä että löytyy!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hankintaehdotuksia voi tehdä täältä: http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Hankintaehdotus

Ensi vuoden lehtitilaukset on jo pitkälti tehty. Kannattaa silti tehdä hankintaehdotus, sillä palautetta on aina hyvä saada. Toiveet voidaan ottaa huomioon seuraavassa tilauksessa. Moda tulee jo Soukan kirjastoon. Kauneimmat käsityöt -lehteä voi myös varata muista kirjastoista, jos sitä ei löydy omasta lähikirjastosta. Golden Ring -lehteä ei ole lainkaan HelMet-kirjastoissa, joten sitä ei saa varaamalla. Erilaisten järjestöjen lehtiä harvemmin tilataan kirjastoihin.