Sain teiltä eilen Shlomo Sansin kirjan The Invention of the Jewish People (323.209 San), mikä on virheellisesti teidän systeemissä ilman artikkelia, eli The…

Kysytty

Moi. Sain teiltä eilen Shlomo Sansin kirjan The Invention of the Jewish People (323.209 San), mikä on virheellisesti teidän systeemissä ilman artikkelia, eli The Invention of Jewish People:nä. Tämän on korjattava. Englanti äidinkielenäni merkitys on aivan eri, ja oli myös vaikeaa löytää kirjan hausta. Kiitos.

Vastaus

Vastattu

Kiitos huomiosta. Korjasin kirjoitusvirheen. Pahoittelen kovasti virhettä.