Sain pienenä tyttönä 1960- luvulla kauniin ja värikkään lasten kuvakirjan Keijuista.

Kysytty

Sain pienenä tyttönä 1960- luvulla kauniin ja värikkään lasten kuvakirjan, joka kertoi keijujen maailmasta. Kirja hävisi lapsuuden muutoissa, mutta olisi mukava löytää kirja, joka kiehtoi rikastutti mielikuvitusta.

Vastaus

Vastattu

Etsin kirjaa Finna haulla. Hakusanana keijut ja rajaus vuosiin 1950-1970. Finna hakutulos

Ehdolla olisivat kirjat: Hopeakello ja muita satuja. Linkki Kirjasampoon

Tinttara, seikkaileva keijukainen. Linkki Antikvaariin.

Pessi ja Illuusia. Linkki Kirjasampoon tai Peukaloliisa. Linkki Finlandiakirjaan

Toivottavasti jokin näistä osuisi oikeaan.