Sain perintönä Brother XL2001 -ompelukoneen, mutta jäljelle ei ole jäänyt käyttöohjetta. Mistä vanhojen ompelukoneiden ohjeita voisi löytää? Kiitos!

Kysytty

Hei!

Sain perintönä Brother XL2001 -ompelukoneen, mutta jäljelle ei ole jäänyt käyttöohjetta. Mistä vanhojen ompelukoneiden ohjeita voisi löytää?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on ilmeisesti Pacesetter-sarjan kone? Tämän käyttöohjeita on etsitty englanninkielisillä palstoillakin, eikä sielläkään ole onnistanut. Valmistajalta voisi tietenkin suoraan kysyä. Tai kenties käsityö- ja ompelijaharrastajilta. Varsinkin suomenkielinen ohje taitaa olla vain tuurin varassa löytää, sillä Brotherilla on käyttöohjeita vain uudempiin malleihin sivuillaan.

Jos lukijoillamme on lisävinkkejä tai jopa itse ohje, alle voi kommentoida.