Sain mummoltani iki-ihanan Jalna-sarjan, jonka on kirjoittanut Mazo de la Roche. Ongelmani on, etten tiedä 16 osaisen sarjan "oikeaa" osajärjestystä, eli…

Kysytty

Sain mummoltani iki-ihanan Jalna-sarjan, jonka on kirjoittanut Mazo de la Roche. Ongelmani on, etten tiedä 16 osaisen sarjan "oikeaa" osajärjestystä, eli aikajaksoiltaan loogisinta. Netistä ei tietoa löydy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jalna-sarjan järjestys on seuraava:
Jalnan synty
Jalnan aamu
Jalnan kotiopettajatar
Jalnan nuori Renny
Jalnan kevät
Jalnan veljekset
Jalna
Jalnan perhe
Jalnan perintö
Jalnan isäntä
Jalnan kukoistus
Näkemiin Jalna
Jalnan miehet palaavat
Rennyn tytär
Kosijoita Jalnassa
Juhlat Jalnassa