Sain kirjastolta viestin helmet.fi tililleni. Viesti on näin: Palautettu dvd "Avatar the last airbender"30049018961343 ilman ensimmäistä levyä. 16.10.13 h01/sk…

Kysytty

Hei, sain kirjastolta viestin helmet.fi tililleni. Viesti on näin:
Palautettu dvd "Avatar the last airbender"30049018961343 ilman ensimmäistä levyä. 16.10.13 h01/sk

Kyseinen tosiaan on jäänyt dvd-soitimeen. Kysymys on, että mihin kirjastoon levyn voisi palauttaa? Levy on ilmeisesti helsingin kirjaston mutta voiko se palauttaa lähimpään kirjastoon?
Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Levyn voi palauttaa mihin tahansa HelMet-järjestelmän kirjastoon, kunhan palautuksen yhteydessä kertoo, mistä on kysymys ja mihin kirjastoon levy pitää palauttaa (se ei välttämättä näy levystä itsestään). Tässä tapauksessa omistaja on Kirjasto Omena Espoossa (voi myös sanoa E23).

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto