Sain juuri eilen tietooni, että Taskukirjasto-sovellus on lopettanut toimintansa (yrittäessäni tarkastella ja uusia lainojani ja varauksiani). Olin tallentanut…

Kysytty

Hei,
Sain juuri eilen tietooni, että Taskukirjasto-sovellus on lopettanut toimintansa (yrittäessäni tarkastella ja uusia lainojani ja varauksiani). Olin tallentanut lähes 100 kirjaa suosikkeihini myöhempää lukemista/lainausta varten. Tämä toimi luku-/kirjalistanani, eikä minulla ole noita kirjoja muualla muistissa. Nyt harmittaa siis toden teolla. Olisiko mitään keinoa, mitenkään saada tuota listaa vielä takaisin?

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjasto joutui luopumaan vuodenvaihteessa Taskukirjasto-sovelluksesta, koska se ei ollut yhteensopiva uuden helmet.finna.fi-verkkokirjaston kanssa. Valitettavasti Taskukirjastoon tallennettuja suosikkeja ei saa palautettua. Harmillista, ettei tieto sovelluksen poistumisesta tavoittanut sinua ajoissa ja joudut aloitamaan suosikkien listauksen alusta.

Uudesta helmet.finna.fi-verkkokirjastosta löydät miltei kaikki Taskukirjastossa olleet toiminnot sekä runsaasti toimintoja, joita ei ole ollut saatavilla Taskukirjastossa. Voit tallentaa myös suosikkeja omiin tietoihisi. Tarkemmat tiedot siitä, mistä Taskukirjaston eri toiminnot löytyvät uudessa Helmet-verkkokirjastossa, löydät Helmet-sivuilla julkaistusta uutisesta.