Sain ilmoituksen varaamani aineiston saapumisesta. Olen matkalla ja saavun kotiin liian myöhään voidakseni noutaa aineiston. Kirjastokorttini on mukanani,…

Kysytty

Hei,
Sain ilmoituksen varaamani aineiston saapumisesta. Olen matkalla ja saavun kotiin liian myöhään voidakseni noutaa aineiston. Kirjastokorttini on mukanani, joten puolisokaan ei voi hakea aineistoa.
Mitä voin tehdä, voiko puoliso lainata omalla kortillaan?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti puoliso ei voi lainata sinun varauksiasi omalla kortillaan. Varaus on lainattava sillä kortilla, jolla varaus on tehty.