Säilyttääkö mikään pääkaupunkiseudun kirjasto DAF ry:n julkaisemaa Viidakkorumpu-lehteä? Kyseessä on muusikoiden "mielipidejulkaisu", pari kertaa vuodessa…

Kysytty

Säilyttääkö mikään pääkaupunkiseudun kirjasto DAF ry:n julkaisemaa Viidakkorumpu-lehteä?
Kyseessä on muusikoiden "mielipidejulkaisu", pari kertaa vuodessa ilmestyvä pikkulehti.
Etsin vuoden 2003 numeroita.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vantaan Tikkurilan lehtialueella näyttää olevan kaksi vuoden 2003 Viidakkorumpua. Jos haluat tarkistaa saatavuuden soita Tikkurilan lehtialueelle. Puh.nro on 8392 3977. Vanhoja lehtiä voit lukea myös netissä osoitteessa http://www.dafry.net/vrumpu/vrumpu.html