Saanko tietoa Antti Tuomaisen lapsuudesta? Mistä läheistä.

Kysytty

Hei saanko tietoa Antti Tuomaisen lapsuudesta? Mistä läheistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjailija Antti Tuomaisesta löytyy tietoa pääasiassa liittyen hänen tuotantoonsa. Me naiset -lehden artikkelissa (22.9.2016) Tuomainen kertoo nuoruutensa alkoholiongelmasta:

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/alkoholin-jattanyt-menestyskirjailija-antti-tuomainen-en-voinut

Hänen lapsuuteensa liittyviä lähteitä emme löytäneet.