Saanko lainattua aalto-kirjastojen kortilla? mulla on siihen toimiva pin koodi.

Kysytty

moi. Saanko lainattua aalto-kirjastojen kortilla? mulla on siihen toimiva pin koodi.

Vastaus

Vastattu

Moi,

periaatteesa Aalto-kirjastojen kortti käy, mutta jos et ole käyttänyt korttiasi moneen vuoteen, voi olla, että tietosi on poistettu.

Voit testata korttiasi kirjautumalla kirjaston verkkosivulle keski.finna.fi. Etusivun oikeassa yläkulmassa on Kirjaudu. Kirjoita kirjastokorttisi numero ja pin-koodi niille varattuihin kenttiin. Jos kirjautuminen onnistuu, kortillasi voi lainata.

Jos kirjautumisessa on ongelmaa, ota yhteyttä kirjastoon joko käymällä jossain toimipisteessä, soittamalla p. 014 2664123 tai sähköpostilla Kirjasto.Asiakaspalvelu@jyvaskyla.fi.