Saan siirrettyä eKirjan tietokoneelle, mutta en voi siirtää sitä eKirjan lukulaitteelle. Jos lataan eKirjan suoraan lukulaitteelle se onnistuu. Olisiko se niin…

Kysytty

Saan siirrettyä eKirjan tietokoneelle, mutta en voi siirtää sitä eKirjan lukulaitteelle. Jos lataan eKirjan suoraan lukulaitteelle se onnistuu. Olisiko se niin, ettei eKirja voi olla samaan aikaan kahdella oamalla laitteella?

Vastaus

Vastattu

E-kirja voi olla ladattuna usealle omalle laitteelle samaan aikaan, mutta DRM (Digital Rights Management, käyttöoikeuksien hallinta) estää tiedoston suoran siirron omalta koneelta lukulaitteelle.