Saamme tilata koulullemme luokkasarjana painettua nuortenkirjaa. Olisimme tilanneet Shell's Anglesia, mutta siitä on painos loppu. Olisiko teillä suositella…

Kysytty

Hei
Saamme tilata koulullemme luokkasarjana painettua nuortenkirjaa. Olisimme tilanneet Shell's Anglesia, mutta siitä on painos loppu. Olisiko teillä suositella jotain vastaavahkoa, mieluusti kaikkia sukupuolia miellyttävää, vetäväjuonista teosta, jota olisi heti saatavilla kymmeniä kappaleita?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Vuosina 2020-2023 on ilmestynyt seuraavia kirjoja nuorille, joista voisit valita:

Kivekäs: Raakaversio

Isto: Näkymättömät

Paija: Soita minulle karusellin kelloa

Suomela: Ilmatilaloukkaus

Suomela: Kiss my juhannus

Thomas: Betoniruusu.

Kaikkia näitä on saatavana kirjakaupan kautta.