Saako Turun kaupungin kirjastokortilla lainata kirjoja kesälomareisulla Haminassa?

Kysytty

Saako Turun kaupungin kirjastokortilla lainata kirjoja kesälomareisulla Haminassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston kortilla voi lainata vain Turun kaupunginkirjaston toimipisteissä. Turussa ulkopaikkakuntalaisen on mahdollista hankkia Turun kirjastokortti. Kannattaa kysyä Haminan kaupunginkirjastosta, onko tämä mahdollista myös siellä. Haminan kaupunginkirjaston puhelinnumero on 05-7495355.