Saako Suomesta mistään mitään painosta kirjasta "Sam's teach yourself HTML in 24 hours"? Muita sarjan kirjoja näkyy Helsingissäkin olevan, muttei tätä?

Kysytty

Hei!

Saako Suomesta mistään mitään painosta kirjasta "Sam's teach yourself HTML in 24 hours"? Muita sarjan kirjoja näkyy Helsingissäkin olevan, muttei tätä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista löytyy Dick Olverin HTML & XHTML -kirjaa, jonka alkuperäinen nimi on Sam's teach yourself HTML and XHTML in 24 hours. Jos HelMetissä kirjoittaa Teoksen nimi -hakukenttään Sam's teach yourself HTML..., kirja ei valitettavasti näy hakutuloksissa. Sanahaulla se sen sijaan löytyy. Otan selvää, voiko asiaan tehdä korjauksen. Kirjan saatavuustiedot voit tarkistaa täältä http://www.helmet.fi/search*fin/ .

Tekijä Oliver, Dick
Teos HTML & XHTML / Dick Oliver ; [käännös: Jussi Arola]
Julktiedot [Helsinki] : Edita, IT Press, 2002
ISBN 951-826-608-5 (nid.)
Alkuteos Sam's teach yourself HTML and XHTML in 24 hours