Saako omaa yli 10 vuotta sitten tapahtunutta Helmet-kirjaston lainaushistoriaa selville? Yksi kirja "kateissa", haluaisin lukea sen uudestaan mutten yhtään…

Kysytty

Saako omaa yli 10 vuotta sitten tapahtunutta Helmet-kirjaston lainaushistoriaa selville? Yksi kirja "kateissa", haluaisin lukea sen uudestaan mutten yhtään muista minkä niminen kirja oli.

Vastaus

Vastattu

Sinun on mahdollista nähdä lainaushistoriasi vain mikäli olet ottanut sen käyttöön. Muutoin lainaushistoria ei tallennu minnekään.

Lainaushistorian käyttöönotto:

Kirjaudu Helmet.fi:ssä omiin tietoihin kirjastokortin numerolla ja PIN-koodilla.

Valitse

  • Omat tietoni
  • Lainaushistoria
  • Aloita lainaushistorian seuraaminen

Lainaushistoriaasi kertyvät vain ne lainat, jotka olet tehnyt aloitettuasi lainaushistoriasi tallentamisen. Muut lainaajat ja kirjaston henkilökunta eivät voi tarkastella lainaushistoriaasi eivätkä muuttaa sitä. Taskukirjastossa voit tyhjentää koko lainaushistorian, mutta Helmet.fi:ssä voit poistaa lainaushistoriasta myös yksittäisiä teoksia. Lainaushistorian voi tulostaa tai lähettää sähköpostiin vain Helmet.fi:ssä.