Saako mistään listaa, jossa näkyisi kaikki tietyllä kirjastokortilla lainatut kirjat? Vuosien saatossa on tullut lainattua niin monta kirjaa, että joskus…

Kysytty

Hei,
Saako mistään listaa, jossa näkyisi kaikki tietyllä kirjastokortilla lainatut kirjat? Vuosien saatossa on tullut lainattua niin monta kirjaa, että joskus huomaan kirjaa jonkin aikaa luettuani, että olenkin kirjan jo joskus lukenut. Kaikki kirjojen nimet ja kansikuvat kun ei jää mieleen. Ja muutenkin olisi mielenkiintoista nähdä miten paljon oikeasti tulee luettua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiakkaiden lainaushistoria ei tallennu pysyvästi Lahden kaupunginkirjaston tietokantaan, joten valitettavasti vuosien saatossa lainatuista kirjoista ei ole saatavissa listauksia.

Joissakin kirjastojärjestelmissä tämä on mahdollista, ja ainakin pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastojärjestelmässä asiakkaalla on mahdollisuus lainaushistoriansa tallentamiseen.