Saako mistään dc:nä "Pielisen balladi" nimistä teosta?

Kysytty

Hei!
Saako mistään dc:nä "Pielisen balladi" nimistä teosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaisu Pato-ojan Pielisen balladi -runoelma on julkaistu sekä painettuna että äänitteenä. Äänitteet ovat 1970- ja 1980-luvuilta, ja ne ovat lp-levyjä tai c-kasetteja. Cd-levynä sitä ei ole julkaistu.

9 ääntä

Kommentit

Minulla on alkuperäinen Veikko Sinisalon esittämä Pielisen Balladi 2-puolisena LP-levynä. Teos on upea. Voin valmistuttaa siitä CD:n, mutta jollain lienee tekijänokeus. Onko se Sinisalolla vai Pato-ojan perikunnalla tai muulla. Jos otat selvää kenelle pitää maksaa ja paljonko, niin voin sen sinulle tehdä.
En tee ilman lupaa. Jos sen saat, lähetän levyn. Sitten istu rauhassa nojatuoliin, ota nenäliina ja liikutu kahden loistavan taiteilijan annista.

Kaisu Pato-ojan loistava työ Sinisalon loistavana esityksenä. Yksi tapa pitää se aina mukana on opetella se itse ulkoa. Teksti on netissä. Esitys kestää 15-17 min. riippuen siitä, miten sen tauottaa. Olen joutunut esittämään sen muutamia kertoja vaihtoehtona kun olisi ollut jonkun kappaleen laulaminen. Kuulin sen Sinisalon TV esityksenä joskus kauan sitten.