Saako jostain pääkaupunkiseudun kirjastosta lainata diascanneria?

Kysytty

Hei,
Saako jostain pääkaupunkiseudun kirjastosta lainata diascanneria?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kotiin lainattavia diaskannereita ei kirjastoissa ole. Sen sijaan voit skannata kirjastossa dioja kirjaston skannereilla. Skannerin omaavia HelMet-kirjastoja voi valita palveluvalikosta täältä: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut

Tarkempia tietoja voit kysellä haluamaltasi kirjastolta. Kirjastojen Palvelut-sivulta palveluvalikon kautta voi myös saada lisätietoja.