Ruotsin kirkon virsikirja on suomennettu, mutta sitä ei löydy netistä. Olisiko teillä antaa virren 235 toisen säkeistön suomalaiset sanat. Otan mieluusti koko…

Kysytty

Hei

Ruotsin kirkon virsikirja on suomennettu, mutta sitä ei löydy netistä. Olisiko teillä antaa virren 235 toisen säkeistön suomalaiset sanat. Otan mieluusti koko virrenkin sähköisesti, sillä säkeet voivat vähän käännöksissä vaihtaa sijaintiaan.

Vastaus

Vastattu

Virren 235 toinen säkeistö alkaa "Niin kuin haavoitettu hirvi, ahdistettu kyyhkynen, särkyneenä kuljin täällä, löysin armon Jeesuksen". Tekijänoikeussyistä en voi tässä palvelussa kirjoittaa koko virren sanoitusta, mutta voit lainata virsikirjan kirjastosta ja tutustua kyseiseen virteen ja koko kirjaan tarkemmin.

Linkit

Ruotsin kirkon virsikirja Kuopion kirjaston kokoelmissa: https://kuopio.finna.fi/Record/kuopio.234209?sid=4736820418

Ruotsin kirkon virsikirjan saatavuus kaikissa Suomen kirjastoissa (finna.fi): https://finna.fi/Record/anders.556112?sid=4736824540

1 ääntä

Kommentit

Tässä palvelussa on lukemattomia kertoja annettu vastaus, että emme voi julkaista tekstiä (runoa, repliikkiä, katkelmaa...) mutta kirjasto lähettää sen hänen sähköpostiinsa.