RUOHOTIE-HONKA 1999. Palkitseva ja kannustava johtaminen.

Kysytty

RUOHOTIE-HONKA 1999. Palkitseva ja kannustava johtaminen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on tällä hetkellä kuljetettavana maakuntakirjaston pääkirjastoon.
Jos haluat tehdä siitä varauksen, voit tehdä sen suoraan Auroraan, jos Sinulla on tarvittava käyttäjätunnus ja salasana. Voit soittaa puh. 016-322 2463 klo 11-17 ja tehdä varauksen, ota lainauskortti esille se nopeuttaa.

Aurora ei ole käytössä päivittäin n. klo 23-05 eräajojen vuoksi.

Mikäli Auroran toiminnassa ilmenee jotain hankaluuksia, pyydän laittamaan viestin osoitteeseen palaute.kirjasto@rovaniemi.fi
Ystävällisin terv.

Seija Ålander
informaatikko