Runokirja hakusessa. En muista teoksen nimeä enkä sen kirjoittajaa. Teos on aika uudehko, varmaan julkaistu 2017 tai sitten oli sitäkin uudempi. Luin sen 2022…

Kysytty

Runokirja hakusessa. En muista teoksen nimeä enkä sen kirjoittajaa. Teos on aika uudehko, varmaan julkaistu 2017 tai sitten oli sitäkin uudempi. Luin sen 2022 e-kirjana suomeksi. Ei tosin muistikuvaa, onko teos itse suomalainen vai vain käännetty suomeksi.
Modernia runoutta, jossa leikitellään sillä, miten sanat sivuille on pistetty. Runokirja käsittelee miehen elämää lapsesta aikuiseksi.

Kiitos, jos näiden tietojen perusteella pystytte jotenkin auttamaan teoksen etsinnässä!

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kukaan tietopalvelun valtakunnallisella sähköpostilistalla ei tunnistanut runokokoelmaa vinkkien perusteella. Tunnistaisiko joku Kysy kirjastonhoitajalta -palstan lukijoista teoksen?