Roman Schatz luki ääneen runonsa (lorunsa) kustantajaillassa. Muistaakseni se tulee hänen seuraavaan kirjaansa? Saako sitä runoa vielä mistään? Käykö Schatz…

Kysytty

Roman Schatz luki ääneen runonsa (lorunsa) kustantajaillassa. Muistaakseni se tulee hänen seuraavaan kirjaansa? Saako sitä runoa vielä mistään? Käykö Schatz kirjastoissa esiintymässä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lorua kannattaa tiedustella kustantajalta, joka järjesti illan. On hyvin todennäköistä, että kirjailija luki uusimmasta kirjastaan.
Kirjasatoilla on rajoitetusti varoja kirjalijavierailuja varten, mutta on mahdollista että Schatz joskus käy jossain kirjastossa.