Rakkausruno hukassa. Mitään muuta ei muistu mieleen kuin kohta jossa sanotaan jotain tyyliin "...minä valitsin sinut...tuhansien joukosta?..." Mielikuva Tommy…

Kysytty

Rakkausruno hukassa. Mitään muuta ei muistu mieleen kuin kohta jossa sanotaan jotain tyyliin "...minä valitsin sinut...tuhansien joukosta?..." Mielikuva Tommy Tabermanista??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä Anna-Kaarina Kiviniemen tekstittämä ja säveltämä Kesytetty? Kappale tehtiin alunperin Pikku prinssi -kuunnelmaan radioon 1973. Kappale löytyy esim. Suuresta toivelaulukirjasto, osa 11. Laulun sanat alkavat seuraavasti: "Sinä olet minulle vain yksi, yksi tuhansien joukossa. En tarvitse sinua. En, en tarvitse sinua. Mutta jos kesytät minut, niin silloin me toisiamme tarvitsemme..."