Rakennusvalvonta saa tiedon asunto-osakeyhtiöiden julkisivuremonteista sekä rakennusten puruista. Välittyykö näistä kohteista tiedot esimerkiksi Helsingissä…

Kysytty

Rakennusvalvonta saa tiedon asunto-osakeyhtiöiden julkisivuremonteista sekä rakennusten puruista.

Välittyykö näistä kohteista tiedot esimerkiksi Helsingissä ympäristöpalveluille jolloin heillä olisi mahdollisuus kohdentaa pölymittauksia kyseiselle alueelle asbesti- ja lyijymaalijäämien havaitsemiseksi?

Vastaus

Vastattu

Kysymys kannattaa suoraan ohjata kaupungin rakennusvalvonnasta vastaville. Helsingin kaupungin Kaupunkiympäristön toimiala huolehtii Helsingin kaupunkiympäristön suunnittelusta, rakentamisesta ja ylläpidosta, rakennusvalvonnasta sekä ympäristöön liittyvistä palveluista.

Kaupunkiympäristön toimialan asiakaspalvelun ja neuvonnan yhteystiedot:

https://www.hel.fi/kaupunkiymparisto/fi/yhteystiedot/

Asiakaspalveluun voi olla yhteydessä puhelimitse tai jättää kysymyksen verkkolomakkeen kautta.