Rakennetaan sauna. Suomalainen TV elokuva, haluaisin nähdä sen. Kuinka se olisi mahdollista?

Kysytty

Rakennetaan sauna. Suomalainen TV elokuva, haluaisin nähdä sen. Kuinka se olisi mahdollista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rakennetaan sauna (Bygga bastu) on Johan Bargumin kirjoittama näytelmä vuodelta 1971. Sitä esitettiin Lilla Teaternissa sekä suomeksi että ruotsiksi 1970-luvun alussa. MTV:n Aitiopaikka teki siitä tv-näytelmäversion, joka esitettiin televisiossa 30.4.1973.
Tämän näytelmän uusintatoiveet kannattaa osoittaa MTV3:lle.