Radiossa joku kertoi tehneensä omakustanteena kirjan jossa kerrottiin luonnonkasvien nimien synnystä. Esim Forget me not, lemmikin nimen synty.

Kysytty

Radiossa joku kertoi tehneensä omakustanteena kirjan jossa kerrottiin luonnonkasvien nimien synnystä. Esim Forget me not, lemmikin nimen synty.
En millään muista nimeä. Kirjan /kirjasen tekijän, tai teoksen. Sitä sai tilata jostain. Osaisitteko auttaa, vaikka ei olekaan kirjaston hyllyssä. Luulisin.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on varmaankin Taina Leinon Älä unohda minua -kirja. Se on ilmestynyt Vitalen kustantamana tänä vuonna (2024). Kirjaa on tilattu myös Kyytikirjastoihin ja siihen voi jo tehdä varauksen: https://kyyti.finna.fi/Record/kyyti.1549560

Taina Leinoa on haastateltu ainakin Juha Laaksosen luontoretki -ohjelmassa, joka ilmestyy Radio Suomessa. https://areena.yle.fi/1-68529995

1 ääntä

Kommentit

Huippu palvelua!! Yllätyin vastauksen nopeudesta, ja noilla mun vihjeillä löytymisestä. 😃☀️Kiitos 💐🌻☀️

Kiitos kirjavinkistä. finna.fi:n mukaan teos on tilattu peräti kymmenen kirjastokimpan kokoelmiin - mutta ei valtakunnan toiseksi väkirikkaimmalle alueelle: Pirkanmaalle. Noloa.