Pystyykö varatun kirjan käydä lainaamassa aikana jolloin henkilökuntaa ei ole paikalla?

Kysytty

Pystyykö varatun kirjan käydä lainaamassa aikana jolloin henkilökuntaa ei ole paikalla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voi, mutta silloin on oltava mukana se kortti, jolle kirjat on varattu. Automaatti ei suostu lainaamaan varattua kirjaa toisen henkilön kortille.