Pystyykö Turun pääkirjaston varastosta pyytämään teoksia netin kautta, vai vaatiiko se paikan päällä lomakkeen täyttämisen?

Kysytty

Pystyykö Turun pääkirjaston varastosta pyytämään teoksia netin kautta, vai vaatiiko se paikan päällä lomakkeen täyttämisen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun pääkirjaston varastokirjoihin voi tehdä varauksen Vaski-verkkokirjaston kautta. Varaus on maksullinen (23.9.2015 1 euro/varaus). Varausta tehdessä voi valita noutopaikan ja kun teos on noudettavissa, siitä saa ilmoituksen.
Kirjastossa lomakkeella tehtävä varastohakupyyntö on ilmainen. Kirjat voi noutaa pääkirjaston uuden puolen vastaanotosta seuraavana arkipäivänä klo 14 jälkeen ja ne pidetään asiakkaalle varattuna viikon ajan.