Pystyykö kirjastoon lahjoittaa vanhoja oppikirjoja?

Kysytty

Pystyykö kirjastoon lahjoittaa vanhoja oppikirjoja?

Vastaus

Vastattu

Kirjastojen käytännöt vaihtelevat, joten kannattaa kysyä suoraan kirjastosta, ottavatko he kirjalahjoituksia vastaan.

Monessa kirjastossa on myös kirjakierrätyspiste, johon voi jättää pienen määrän kirjoja toisia asiakkaita varten. Kirjakierrätyspisteet ja kirjastojen yhteystiedot löydät Helmet-palvelusivustolta https://helmet.finna.fi/OrganisationInfo/Home#84917.