Pystynkö minä lainaamaan Helmet äänikirjoja teiltä? Asun Kirkkonummella

Kysytty

Pystynkö minä lainaamaan Helmet äänikirjoja teiltä? Asun Kirkkonummella

Vastaus

Vastattu

Helmet kortilla voi lainata pääkaupunkiseudun kirjastojen materiaalia. Jos haluat käyttää Kirkkonummen kirjaston sähköisiä palveluja tarvitset kirjastokortin tänne. Meillä on tarjolla kaksi e-kirjapalvelua, Ellibs ja Biblio, molemmista löytyy myös äänikirjoja. Palveluihin kirjaudutaan kirjastokortin numerolla ja PIN-koodilla. Kirjastokortin saat käymällä henkilökohtaisesti kirjastossa.

1 ääntä

Kommentit