Puhelintoivekonsertissa kerran instrumentaalikappale josta sanottiin että se on maailman kaunein laulu. MIkähän oli kyseinen kappale, kuka muistaa, tietää.

Kysytty

Puhelintoivekonsertissa kerran instrumentaalikappale josta sanottiin että se on maailman kaunein laulu. MIkähän oli kyseinen kappale, kuka muistaa, tietää.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fono.fi-tietokannasta löytyy Yleisradion oma tallenne vuodelta 1957 nimeltä "Maailman kaunein laulu". Kyseessä on tanskalaisen viihdesäveltäjän Kai Normann Andersenin sävellys ja esittäjänä on Radion viihdeorkesteri George de Godzinskyn johdolla. Sävellyksen alkuperäistä nimeä ei kuitenkaan ole listattu.

0 ääntä

Kommentit