Ihmisen jalanjäljet kalliossa?

Kysytty

Prisma: Jääkauden jalanjäljet -ohjelmasta muistui mieleen että kauan sitten, pienenä ollessani, kuulin äitini puhuvan kalliolla näkyvästä ihmisen jalanjäljestä. Enempää en asiasta muista, mutta todennäköisesti paikan pitäisi olla jossain Vieremän seutuvilla. Onko tästä asiasta mitään tarkempaa ja vahvistettua tietoa?

Vastaus

Vastattu

Kärkölässä sijaitsee Jälkikallio-niminen kallio, jossa olevat painaumat näyttävät ihmisen jalanjäljiltä, ks. https://www.ess.fi/paikalliset/682563