Poikani, 12 vuotta, on päässyt lukemisen makuun. Hän luki kaikki Eoin Colferin "Artemis Fowl"-kirjat. Olisiko mitään saman tapaista, tyylistä muuta luettavaa…

Kysytty

Poikani, 12 vuotta, on päässyt lukemisen makuun. Hän luki kaikki Eoin Colferin "Artemis Fowl"-kirjat. Olisiko mitään saman tapaista, tyylistä muuta luettavaa. Lukuharrastus on alkanut tänä keväänä enkä millään haluaisi sen päättyvän. Siksi kysyn lukuvinkkejä hänelle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hyviä kirjoja ovat myös Shan Darren:Friikkisirkus-sarja sekä Snickett Lemony: Surkeiden sattumusten sarja-kirjat.
Ja vähän erilaisia kuin Potterit.