Pitkään varauksessa ollu kirja on saapunut nyt noudettavakseni Herttoniemen kirjastoon. Olen kuitenkin ulkomailla ja pystyn noutamaan kirjan vasta muutama…

Kysytty

Hei, pitkään varauksessa ollu kirja on saapunut nyt noudettavakseni Herttoniemen kirjastoon. Olen kuitenkin ulkomailla ja pystyn noutamaan kirjan vasta muutama päivä sen jälkeen, kun sen viimeinen noutopäivä on. Voiko noutopäivää muuttaa sähköpostitse? Tai voinko jotenkin valtuuttaa puolisoni tai lapseni hakemaan ko. kirjan minulle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varauksen voi noutaa toinen henkilö. Varauksen noutaja lainaa varamaasi kirjan omalla kortillaan,kertoo vaan millä nimellä varaus saapunut.Sähköpostitse varauksen noutopäivää ei voi muuttaa.