Pitäis löytää äänikirjakasetteja, sopivia isomummolle kuunneltavaksi. Suomenkielisiä. Ei "aviorikoksia", ei alkoholia, tanssia, teatteria, elokuvia... Mitä…

Kysytty

Pitäis löytää äänikirjakasetteja, sopivia isomummolle kuunneltavaksi. Suomenkielisiä. Ei "aviorikoksia", ei alkoholia, tanssia, teatteria, elokuvia... Mitä sopivaa suosittelette?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Luettelen muutamia kirjailijoita, joiden teosten toivon olevan sopivia. Lempi Pursiainen onkirjoittanut useita romaaneja ja muutamia muistelmia, jotka ovat myös äänikirjoina. Inkeri Kilpisen matkakirjat ovat olleet suosittuja. Rauha Kuusalon teoksia voisi kokeilla. Ja sopisiko muistelmat ja elämäkerrat : Benedicta Idefelt, Bertta Valtonen, Benedict Zilliacus, Anna Luoto, Anna-Liisa Levänen, Mielikki Ivalo, Jutta Zilliacus, Martti Lindqvist, Pirkko Jalovaara. Pirkko Jalovaaralta on äänikirjoina myös uskonnollista kirjallisuutta.

Kirjailijoiden teosten nimet löytyvät Oulun kaupunginkirjaston aineistorekisteristä http://www.ouka.fi/kirjasto/intro/ laittamalla hakuehdoksi kirjailijan nimen (sukunimi, etunimi) ja valitsemalla aineistolajiksi kasetti. Samalla voi tarkistaa saatavuuden.