Pitääkö kuolleen puolisoni kirjastokortti kuolettaa tai poistaa jotenkin Helmetistä? Miksi Helmetillä ei ole mitään palvelunumeroa?

Kysytty

Pitääkö kuolleen puolisoni kirjastokortti kuolettaa tai poistaa jotenkin Helmetistä?
Miksi Helmetillä ei ole mitään palvelunumeroa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Otan osaa suruunne. Kun kortilla ei ole lainoja tai muita asioita kesken, sen voi poistaa missä tahansa toimipisteessä. Lähetän toiveen Helmet-palvelunumerosta Helmet-palautteeseen. Vantaan kaupunginkirjaston pääkirjasto on Tikkurilassa, yhteystiedot ja puhelinnumerot löytyvät täältä, http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Tikkurilan_kirjasto/Yh… .