Pikku Kakkosessa Tuomo ja Laura lauloivat kauniin jouluaiheisen laulun 21.12.2023 aamulla ennen klo 8. En löydä mikä tämä laulu on, osaisitteko auttaa? …

Kysytty

Pikku Kakkosessa Tuomo ja Laura lauloivat kauniin jouluaiheisen laulun 21.12.2023 aamulla ennen klo 8.
En löydä mikä tämä laulu on, osaisitteko auttaa?

Kertosäe meni näin: "..hämärässä illan tullen tule joulurauha.."

Vastaus

Vastattu

Kyseessä lienee tämä Yle Areenasta löytyvä kappale Joulurauha. Kysyin asiaa suoraan Tuomo Rannankarilta. Kappale on hänen itse säveltämänsä ja sanoittamansa. Lisäksi Rannankari kertoi näin: "Siitä ei löydy vielä levytettyä versiota. Ensi vuonna siitä tehdään Jyväskylä sinfonian kanssa levytys. Nimi varmaan vaihtuu Rauhanlauluksi, kun kappale joulun lisäksi kertoo sodan keskellä olevista lapsista."