Pieni kummityttöni paljasti että on useasti vahingossa pissannut uimahallin altaaseen. Miten se vaikuttaa veteen ja kuinka usein vedet vaihdetaan?

Kysytty

Pieni kummityttöni paljasti että on useasti vahingossa pissannut uimahallin altaaseen. Miten se vaikuttaa veteen ja kuinka usein vedet vaihdetaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymys kannatta suoraan suunnata Helsingin kaupungin uimahalleista vastaaville. Voit laittaa kysymyksesi Helsingin kaupungin yleiseen palauteosoitteeseen: https://www.hel.fi/helsinki/fi/kaupunki-ja-hallinto/osallistu-ja-vaikuta/palaute/anna-palautetta .

Helsingillä on myös yleinen uima-allastilojen hygieniaan liittyvä neuvonta: uimavesilaatuvalvonta@hel.fi.