Peter von Baghin kehuttua kolmiosaista dokumenttisarjaa Mikko Niskasesta ei ole julkaistu dvd:llä, eikä sitä löydy esimerkiksi Yle areenasta. Onko kaikki toivo…

Kysytty

Peter von Baghin kehuttua kolmiosaista dokumenttisarjaa Mikko Niskasesta ei ole julkaistu dvd:llä, eikä sitä löydy esimerkiksi Yle areenasta. Onko kaikki toivo menetetty jos haluaisin aivan välttämättä nähdä tämän?

Vastaus

Vastattu

Peter von Baghin ohjaama kolmiosainen dokumenttisarja "Mikko Niskanen - ohjaaja matkalla ihmiseksi" on esitetty Yleisradion kanavilla vuosina 2010 ja 2012

Sarja on katsottavissa Kansallisen audiovisuaalisen instituutin Radio- ja tv-arkiston asiakaspisteillä, koronarajoitukset huomioiden.