Pelastin Virroilla vuosikymmen sitten vanhan kalastusta harrastaneen setäni kesämökin autotallista oheisten kuvien mukaisen puisen esineen. Mikä tämä on ja…

Kysytty

Hei,
Pelastin Virroilla vuosikymmen sitten vanhan kalastusta harrastaneen setäni kesämökin autotallista oheisten kuvien mukaisen puisen esineen.
Mikä tämä on ja mihin sitä on mahdollisesti käytetty?

Vastaus

Vastattu

Hakupalvelu Finnasta löytyy haulla kalastusvälineet lukuisia kalastukseen ja pyyntivälineisiin liittyviä kuvia. Näitä kuvia kannattaa käydä läpi. Toisaalta tunnistaisko joku lukijoistamme esineen?

Finnan tulokset: https://www.finna.fi/Search/Results?lookfor=kalastusv%C3%A4lineet&type=…