Pelasin pienempänä peliä, missä kasvatettiin kovakuoriaisia ja muita ötököitä. Sitten kasvatetuilla ötököillä voitiin kilpailla toisia ötököitä vastaan yms...

Kysytty

Pelasin pienempänä peliä, missä kasvatettiin kovakuoriaisia ja muita ötököitä. Sitten kasvatetuilla ötököillä voitiin kilpailla toisia ötököitä vastaan mm. Nopeudessa ja taistelussa. En löydä enää kyseistä peliä, saati muista sen nimeä. Voisitko auttaa?

Siinä oli "akvaario", missä ötökät eli. Sitten sitä akvaariota piti puhdistaa ja ötököistä pitää huolta ettei ne kuole, ja ovat tyytyväisiä. Sitten niille voitiin antaa erilaisia välineitä, millä treenata eri kykyjä (esim voima ja nopeus). Pelissä oli myös mahdollisuus antaa ötököille jokin pilleri, joka kohotti niiden kuntoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä Freeworldgroupin tekemä selainpeli "Evolution"? Omaan silmääni näyttää siltä, että monet mainitsemasi tuntomerkit täyttyvät.

Peliä voi pelata edelleen täällä: http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/evolution.htm

Pelin trailerin voi katsoa Youtubessa: https://www.youtube.com/watch?v=-xiC0maV3_Y