Pekka Ruuskan biisi... nimeä en tiedä ja sanoja en muista muuta kuin pätkän "ja se manttelin lieve sarkainen oli hurmeessa ennestään"... Auttakee!

Kysytty

Pekka Ruuskan biisi... nimeä en tiedä ja sanoja en muista muuta kuin pätkän "ja se manttelin lieve sarkainen oli hurmeessa ennestään"... Auttakee!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale on nimeltään Yömatka ja se löytyy neljän kappaleen samannimiseltä EP:ltä. Levy on ilmestynyt vuonna 1992. Alla linkki YouTube-videoon.

https://youtu.be/ojsOiigdeKA?list=PLl2Yi-hnSLNWMbgD3rSj8hhGPhwdbNJDt