Pasilan kirjavarastossa oli yksi kappale Fontanen Effi Briest-teoksen suomenkielistä käännöstä. Nyt ei yhtään. Mihin tämä ainoa kappale on joutunut sillä…

Kysytty

Pasilan kirjavarastossa oli yksi kappale Fontanen Effi Briest-teoksen suomenkielistä käännöstä. Nyt ei yhtään. Mihin tämä ainoa kappale on joutunut sillä teosta ei saa suomenkielisenä mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fontanen teos ”Nuoren naisen kohtalo” on yhä Pasilan kirjavarastossa, mutta tällä hetkellä se on korjattavana, koska kirjan selkämys on puoliksi irti. Kirjan korjaus on käynnissä, ja arvelisin sen valmistuvan perjantaina 27.8.2010. Sen jälkeen kirja on jälleen lainattavissa.

Jos tarvitset kirjan nopeammin, sitä on saatavilla myös Opiskelijakirjastosta, johon tosin tarvitsee erillisen Helka-kortin. Kirjan tarkemmat tiedot löytyvät Helka-tietokannasta osoitteesta https://helka.linneanet.fi. Kirja on Opiskelijakirjastossakin varastossa, joten se pitäisi sieltä vielä erikseen tilata.