Paljon maksaa kaukolaina Kuopion kirjastoihin, ja mikä on kaukolaina?

Kysytty

Paljon maksaa kaukolaina Kuopion kirjastoihin, ja mikä on kaukolaina?

Vastaus

Vastattu

Verkkosivuiltamme löytyy tietoa kaukolainoista: Asiakkaana kirjastossa | Kuopio (finna.fi)

"Jos haluamaasi aineistoa ei ole hankittu Kuopion kaupunginkirjaston kokoelmiin, voit tilata sen kaukolainaksi toisesta kirjastosta joko Suomesta tai ulkomailta. Kuopion kaupunginkirjaston kokoelmissa olevia, mutta lainassa olevia teoksia ei tilata kaukolainana - tee tällöin normaali varaus teoksesta."

"Kaukolainojen hinnat:

- alueellisen kehittämistehtävän kirjastoista, Varastokirjastosta ja Eduskunnan kirjastosta 3 €/kpl
- muista yleisistä kirjastoista, tieteellisistä kirjastoista ja Pohjoismaista 3 €/kpl + lähettävän kirjaston perimät kulut
- jäljenteet vähintään 3 €"

Jos sinulla on mielessä tiettyjä kirjoja, voit kysyä niiden kaukolainausmahdollisuutta sähköpostilla kaukopalvelu@kuopio.fi tai puhelimitse 044 718 2333. Voit myös täyttää suoraan kaukopalvelupyynnön verkkokirjastossa: kaukolaina (surveypal.com)