Palautusaika 14.08.2024 ja en löydä tuota kirjaa mistään...mökillä/jäikö puistonpekille vai jossain kotona? Mitä tehdä? Aivotreeni : harjoita aivojasi Kirja…

Kysytty

palautusaika 14.08.2024 ja en löydä tuota kirjaa mistään...mökillä/jäikö puistonpekille vai jossain kotona? Mitä tehdä?

Aivotreeni : harjoita aivojasi
Kirja
Bremner, John
Julkaisuvuosi: 2018

Vastaus

Vastattu

Kadonnut tai vahingoittunut aineisto tulee korvata joko rahallisesti (kirjastossa) tai toimittamalla vastaava teos tilalle. Kyseisen kirjan korvaushinta on 18,24 e. Asia kannattaa hoitaa ennen kuin aineisto siirtyy perintätoimistolle noin 60 vuorokauden kuluttua eräpäivästä.

Helmet-kirjaston käyttösäännöt.
Helmet-kirjasto. Laina-ajat ja maksut.

0 ääntä

Kommentit

Aikaisemmin neuvottiin: Jos siitä ei ole varauksia, uusi laina - ja saat neljä viikkoa lisää etsimisaikaa. (Kerran minulle tuokaan ei riittänyt... Seuraavassa muutossa löytyi kirja, joka oli kummasti päätynyt kirjahyllyn taakse niin ettei paljastunut siivotessakaan.)