Palauttaisin E-kirjasto lainan, mutta herjaa vaan, etten saa palautettua.

Kysytty

Hei, palauttaisin e-kirjasto lainan, mutta herjaa vaan etten saa palautettua.
Lukuaikaa on vielä. Eikö voi palauttaa ennen sen loppumista?
Onko vika puhelimessa? Iphone.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Palauttamisen pitäisi  kyllä onnistua mutkitta painamalla omissa lainoissa kirjan kohdalla "palauta"-kuvaketta. Jos tämä ei onnistu, auttaa vastaaviin ongelmiin sovelluksessa usein se, että kirjautuu asetusten kautta sovelluksesta ulos ja takaisin sisään. Jos laina ei tästä huolimatta suostu palautumaan, voi sen antaa olla lainoissa laina-ajan päättymiseen asti, jolloin se poistuu lainoista automaattisesti.

Jos sovelluksessa tuntuu olevan pidempiaikaisia ongelmia, voit kokeilla myös poistaa sovelluksen datan ja tyhjentää välimuistin (laitteen sovellusten hallinnasta) tai poistaa sovelluksen kokonaan ja ladata sen uudestaan.