Palautin myöhässä olevan teoksen palautusautomaattiin. Tiedoissani lukee, että minulla on maksamattomia maksuja 0,40€. Kuinka maksan ne? Toinen asiani koskee…

Kysytty

Palautin myöhässä olevan teoksen palautusautomaattiin. Tiedoissani lukee, että minulla on maksamattomia maksuja 0,40€. Kuinka maksan ne? Toinen asiani koskee kirjastokorttiani. Kirjastokorttini vanhenee, kun täytän 15. Minulla on vielä vanhanmallinen, ruskea kirjastokortti, jossa lukee Kaupunginkirjasto. Kun uusin korttini, vaihdetaanko se uudempaan, HelMet-kuvalliseen korttiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit maksaa maksut kirjastossa käydessäsi käteisellä tai pankki- tai luottokortilla.

15 vuotta täyttäessäsi kirjastokortin vaihtaminen ei ole mitenkään välttämätöntä, vaan riittää, että asiakasrekisterissä asiakasryhmäsi vaihdetaan lapsesta nuoreksi. Jos vanha korttisi on esimerkiksi kovin kulunut tai jos jostakin syystä nimenomaan haluat uudenlaisen kortin, se on kyllä mahdollista vaihtaakin.