Palautin lainaamani kirjan Kalavale kirjastoon viime viikolla. Kuitenkin omiaa tiedoissani näkyväöt vielä sen tiedot.

Kysytty

Hei,
Palautin lainaamani kirjan Kalavale kirjastoon viime viikolla.
Kuitenkin omiaa tiedoissani näkyväöt vielä sen tiedot.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan nyt sattunut jokin sekaannus?

Oletteko Helmet-kirjastojen asiakas? En löytänyt aivan Teidän
nimellänne olevaa asiakasta, mutta lähes samannimisen, jolla oli
tuo Kalavale lainassa.

Soitin Munkkiniemen kirjastoon, jonka kappale oli tuo rekisterissä
näkyvä teos. Kirja ei ollut hyllyssä.

Pyydän Teistä ystävällisesti kääntymään sen kirjaston puoleen,
josta olette lainannut ko. teoksen. Jos kyseessä on Munkkiniemen
kirjasto, ohessa yhteystiedot:

p. 09-31085033

Riihitie 22
00099 Helsingin kaupunki

sähköposti: munkkiniemen_kirjasto@hel.fi