Päiväkirjamainen lastenkirja, punaiset kannet. Minttu, mimmi, joku vastaava. Oli kuvia ja tekstiä. 90-luvulla muistan lukeneeni. Oli paksuhko kirja. Tyttö…

Kysytty

Päiväkirjamainen lastenkirja, punaiset kannet. Minttu, mimmi, joku vastaava. Oli kuvia ja tekstiä. 90-luvulla muistan lukeneeni. Oli paksuhko kirja. Tyttö taisi istua lattialla tms. Niitä kirjoja oli muitakin ja eri värisiä kansia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Viveca Sundvallin Mimmi ja kumma kenkäkauppias (ilm. 1989). Samassa sarjassa ilmestyivät myös Mimmi ja vihainen vahtimestari, Mimmi ja hörökorvainen Lasse sekä Mimmi ja miljonääri Mårtensson.